czwartek, 6 czerwca 2013

Wspomnienia fotograficzne z Ukrainy

Wspomniałem Wam ostatnio o moim planowanym wyjeździe do Kenii, gdzie przeprowadzić mam sesje zdjęciowe na potrzeby jednego z biur podróży funkcjonujących w Poznaniu. Zdarzenie to wywołało moje zamierzchłe już wspomnienia sprzed niespełna dziesięciu lat. 
Wspomnienia te wiążą się z podobnym wyjazdem, z tym że wtedy podróżowałem na wschód Europy - na Ukrainę. Spędzając tam wspaniały czas odkryłem wiele uroczych miejsce, w których wykonałem zdjęcia. Jako fotograf ślubny z Poznania starałem się utrwalać na fotografiach zwłaszcza zakochany, jednak udało mi się również zrobić kilka zdjęć martwej natury lub też takich, na których znajdują się zabytki. Poniżej znajdziecie jedną z tego typu fotografii.
Kto zgadnie co to za miasto?
Na zdjęciu znajduje się dworzec ukraiński, zgadniecie w którym mieście wykonałem to zdjęcie? Podpowiedzieć Wam mogę jedynie tylko, że zrobione zostało ono w drodze do docelowego punktu podróży.
Mam nadzieję, że w czasie czekającej mnie wycieczki uda mi się zrobić kilka podobnych zdjęć, którymi będę mógł się przed Wami pochwalić. Liczę po cichu również na to, że niebo w Kenii będzie tak samo piękne jak na tym zdjęciu na Ukrainie - ale wydaje mi się, że czego innego spodziewać się nie powinienem.
Tymczasem wybywam sprzed komputera - muszę skupić się na tym co niezbędne będzie mi w czasie wyjazdu, oprócz aparatu fotograficznego rzecz jasna, który zabrać będę musiał wyjeżdżając z Poznania. Do usłyszenia zatem za kilka tygodni, gdy wrócę już do kraju. Obiecuję, że przed wyjazdem nie będę Wam już zawracał głowy. Gorąco pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz